Detta med Twitter og sosiale medier er artig da veit du

twitterOriginalJeg er nok litt mer opptatt av hva som skjer på» internettet» enn folk flest. Det er konseptet som fenger meg, ikke nødvendigvis programmering og nerdetricks. Og blir ting forklart så enkelt som dette, da er jeg solgt

Twitter er jo veldigt artig da. Men det er ikke alle som forstår merverdien av å si «at man sitter å driter og er tom for dorull». Men dette er en forbigående fase tror jeg. Folk vil etterhvert titte innom mindre enn før på dette litt rare nettstedet. Men i tillegg blir meningsutvekslingene mye smartere. Tror jeg.

 

Det er noe sånt som 10% av twitrerne som står for 90% av trafikken. Og forskere synes dette visstnok er dårlige tall. Jeg synes det er kjempetall jeg! Hvis ti prosent kan bli smartere er vi godt på vei til å unngå Fremskrittspartistyre likevel.

 

Jeg skal ikke snakke mye om politikk på denne bloggen, jeg kan egentlig ingenting om det. Men det var en metafor, en dårlig en sådan. Og det jeg egentlig skulle vise deg var jo dette bildet på twitter. Her kommer det, Linkene mine skal bli bedre etterhvert,

twitterkart

...

