Hello peeps

Web 2.0 har omsider klart å implementeres i alle aspekter av mitt liv. Jeg har iPhone, leser blogger og deler videoer over Facebook og Twitter. Mail er dagligdags kommunikasjon mellom kamerater og meg selv, men de blir nok lei av all den dritten jeg serverer dem i arbeidstiden. Jeg har jo vært student på «Westerdals» (her kommer det en link når jeg har fått til det) og tråler nettet daglig etter tullogtøys som kan underholde. I hvert fall meg selv om ikke annet.  Og som sagt har web 2.0 kommet inn i alle deler av livet mitt.

Jeg har blitt ansatt som markedskonsulent og har ansvar for å drifte organisasjonens nettbaserte tjenester. Så alt jeg gjorde på fritiden må jeg nå gjøre i arbeidstiden. Og da er det greit å skille mellom jobb og privatliv. Derfor denne bloggen.

Hyggelig, dette blir sikkert moro. Dette blir til mens jeg går, så ikke forvent så mye i starten, men på sikt skal det komme både musikk og bilder her, så keep in touch som Name sier.

Sommer i Sandspollen utenfor Asker (?)

Sommer i Sandspollen utenfor Asker (?)

One thought on “Hello peeps

...

