Prosjektor på fasade (oppdatert med riktig videokode)

facade-550x366Dette er kanskje det sjukeste jeg har sett noen gang!

Et tysk firma som kaller seg URBANSCREEN har laget noe av det drøyeste jeg har sett blitt gjort på en vegg noen gang. Hvorfor tagge, når du kan gjøre en vegg levende isteden?  Her kommer en smakebit. ta en titt på hjemmesiden deres for mer moro.

Art Direction: Daniel Rossa – rossarossa.de
Technical Director: Thorsten Bauer
3D Operator: David Starmann shineundsein.de
Sound Design : Jonas Wiese
4 thoughts on “Prosjektor på fasade (oppdatert med riktig videokode)

  1. Aleksander Hoel sier:

    Jess Johannes, det var sånn det skulle legges inn. Jeg fikk nemlig til på «min» måte tidligere, men siden det du skrev virket også, da fortsetter jeg med det. Oppdaterer nå

  2. Aleksander Hoel sier:

    Det er den siste videoen jeg sliter med altså. Den vil ikke inn på siden min. Rart.

...

