Aleksander Hoel- Driver IKKE med bordtennis

Har du noen gang Googlet deg selv? Vel jeg har, og det viser seg at det finnes flere versjoner av meg som jeg ikke er spesielt stolt av.

Blant annet finnes det en Aleksander Hoel oppe i Nord-Norge med stor lidenskap for bordtennis. En annen med samme navn driver med en sær form for motorcross så vidt jeg vet. Bordtennis kan jeg også, men ikke på profesjonelt nivå. Motorcross har jeg aldri sett på. Så for å unngå misforståelser: Denne posten er laget med tanke på dem.

Neste gang de søker på seg selv, kan de få se et snasent bordtennisbord laget av Puma med mulighet for å tegne med kritt på , eller en dritgammel video av den klassiske filmen «BMX-banden»

Vær så god.

Bordet er laget av designkontoret Aruliden

Filmen er laget av en ukjent regissør, men har med den oppskrytte skuespilleren  Nicole Kidman.

...

