Seriøs personlighetstest

Personlighetstester er gøy. Det dukker stadig opp kreative tester, slik at man virkelig kan bli kjent med seg selv. I løpet av uken har jeg foreksempel fått vite mitt egentlige navn, hvilken ukedag jeg er og ikke minst tatt mattetesten som bare ble vanskliere og vanskliere (sic)(her trodde jeg det var snakk om at testen ble mer og mer lik en vann-sklie…).

Det finnes derimot mer seriøse tester der ute heldigvis. En vi hadde mye glede av rundt lunsjbordet denne uken var denne personlighetstesten, som er basert på C. G. Jung og hans teori om menneskets tre psykologiske dimensjoner.

Ta testen her og finn ut hvem du er, hvordan din personlighetstype fungerer i kjærlighetslivet, og hva slags arbeid som passer deg best. Rett og slett et kinderegg av en personlighetstest!

Testen er veldig raskt gjennomført, du skal kun svare på fire påstander. Her kommer linken en gang til: iPersonics personalitytest

2 thoughts on “Seriøs personlighetstest

  1. Pia sier:

    For min del var det navnetesten som virkelig fikk meg til å tenke. Jeg heter forresten egentlig Lene Marie

...

