Hopp og sprett og tjo-og-hei fine filmer deler jeg

Til de av dere som følger denne bloggen hyppig, må jeg bare beklage at det er dårlig med jevnlige oppdateringer. På den annen side, det er jo ingen som følger den hyppig….

Jeg skal bli bedre på å dele ting jeg kommer over. For min egen del er det en fin øvelse for å spare på alt det fine/morsomme/spektakulære jeg kommer over, som jeg ønsker å lagre et sted.

Her kommer en snasen video fra et freerunning academy i California. (som forøvrig har en mistenkelig lik logo som Flight Facilities )

Jeg har sett den sikkert fire ganger

  1. Lot meg fascinere av sinnsyk akrobatikk
  2. Lot meg fascinere av kul filming
  3. Fikk tilbakemelding av Joachim Joachimsen på twitter at dette var et enkelt «filmtriks». Så den gjennom en gang til og lot meg nok en gang fascinere av kul koreografi av «hopperne»
  4. Ble fascinert av hvor enkel filmen egentlig er skrudd sammen ved å bruke smuude overganger.

Her kommer’n (endelig)

Tempest Freerunning Academy from The Cool Hunter on Vimeo.

Det hjelper at låta som brukes også er ganske kul. Den finner du her:

...

