Lørdags-disko

Disco er en uglesett sjanger, og gjerne sett på som litt «enkel» i visse kretser. Jeg bryr meg ikke og digger det!

Dagens godbit vet jeg ikke så mye om, Chaz Jenkel er for de som liker disco mest kjent fra «get myself together» fra smått legendariske Future Disco-skiva. Eller Todd Terjes  remix av Glad to know you (som er bedre i originalaversjonen)

Kvaliteten på låta er ikke så veldig bra, så hvis du vil ha den i Spotify, trykk her: Chaz Jankel – Without You

Det minner mye om hooks fra både Pet Shop Boys, DuranDuran og ikke minstFrankie Goes to Hollywood. Hvis du er av den late typen så spol i filmen til 1:06 så skjønner du hva jeg mener. Jævlig tøft synes nå i hvert fall jeg. Hvis du synes det høres ut som noe  annet, kommenter!

...

