Spotifyspilleliste til trening

Mange trener aktivt har jeg lagt merke til. Enda flere bruker Spotify (har jeg lagt merke til…)

Selv bruker jeg spotify når jeg trener, og legger alt mulig inn  i den listen, bare det har litt driv og et visst tempo. Man skal jo trene, ikke høre på musikk!

Jeg har sakset låter fra andre norske spillelister, så dette kan du si er en slags best-of. Jeg tar ikke ansvar for at du ikke liker det, det er mye her jeg egentlig ikke er så fan av selv også skjønner du.

Værsågod, Aleksander Hoels norske Spotifyliste for treningsglade mennesker!

http://open.spotify.com/user/aleksander.hoel/playlist/5J7y8fFvi56ApAbRU2gKGZ 

...

