Mitt første sykkelritt

30-årskrise i anmarsj…Bilde

Som mange/ noen/ ingen har fått med seg, så var jeg på Treningsleir på Mallorca for å dekke et sykkel-event 

Der møtte jeg mange andre trenings- og sykkelglade mennesker. Både journalister, ordentlige syklister og en blanding(?)…

Etter turen har vi, som seg hør og bør, addet hverandre i div sosiale medier. Det har ført til at jeg etter hvert har fått stadig flere sykkelrelaterte oppdateringer i Facebook- og Instagramfeeden min.

Dette har trigget meg nok til at jeg har lyst til å delta på noen av disse evenementene som legges ut.

Og nå har jeg muligens funnet et evenement som passer meg perfekt, Klokkarstua GrandPrix!

Bilde

Løpet  Rittet er sikkert passe langt, og sikkert passe tungt. Jeg har ikke sjekket detaljene, jeg ble solgt da de fristet med:

« Får du vondt i låra av motbakker? Da er Klokkarstua Grand Prix noe for deg!»

Ønsker du også å være med, gå inn på linken og les deg opp på detaljene. Det kjøres to korte distanser. Dette er ren hygge og trening, og arrangørene lover at de gjør det fordi de digger sykling.

For egen del blir det mitt aller første ritt, og en god oppkjøring til «Giroen» jeg skal delta i neste uke.

Blir du med?

